Оплата, доставка та повернення – roussin

Оплата, доставка та повернення

Замовлення обробляються в режимі Вт-Сб, 10:00-20:00.
Якщо Вам необхідно отримати замовлення в терміновому порядку, напишіть нам в телеграм.

УМОВИ ОПЛАТИ

Оплатити Товар Ви можете при отриманні товару – на відділенні «Нова Пошта». При цьому комісію за послуги переказу коштів  сплачуємо ми.

 

УМОВИ ДОСТАВКИ

Якщо Ви замовили товар, що є у наявності, то ми відвантажуємо його протягом 1-3 робочих днів з моменту оформлення замовлення. Якщо такий товар відсутній (доступний лише за попереднім замовленням, з відміткою Pre-order), то терміни відвантаження становлять 5-7 робочих днів.

Інформацію щодо термінів відправлення замовлення Ви отримаєте після оформлення Замовлення у вигляді повідомлення на електронну пошту, у месенджері або за номером телефону, які ви вказуєте при реєстрації.

Ми здійснюємо доставку товарів:

– у межах всієї України (за винятком АР Крим та територій проведення Операцій Об’єднаних Сил)

компанією «Нова Пошта». Терміни доставки складають 1-3 робочі дні в залежності від місця призначення. Термін зберігання замовлення на відділенні Нової Пошти складає 5 робочих днів.

– за межі України компанією «Укрпошта», протягом 10-26 робочих днів, в залежності від країни призначення.

Актуальну інформацію щодо термінів доставки до свого місця призначення Ви можете дізнатись на сайтах перевізників.

Якщо вартість Вашого Замовлення перевищує 1000 грн., Доставка товарів такого Замовлення в межах України здійснюється за наш рахунок. Якщо вартість замовлення складає 999 грн. та нижче, тоді доставку сплачуєте Ви. При цьому комісію за послуги переказу коштів  сплачуємо ми.

Доставка товарів за межі України оплачується Вами у момент оформлення Замовлення.

 

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ ТА КОШТІВ

Ви маєте право повернути нам товар належної якості (або обміняти на інший) протягом 14 календарних днів, якщо такий товар не задовольнив вас за своїми характеристиками, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, ярлики, а також чек (або інший розрахунковий документ), який був виданий Вам при оплаті товару.

При цьому обміну не підлягають наступні товари: панчішно-шкарпеткові вироби, білизна натільна (в т.ч. купальні костюми, боді), корсети, захисні маски, рукавички або набори, що містять хоча б один з цих товарів.

Для обміну або повернення товару необхідно:

  1. Заповнити форму на повернення товару, яка надсилається разом з замовленням (номер замовлення, ПІБ, контактні дані, причину повернення або обміну, дані для повернення грошових коштів).
  2. Надіслати за Ваш рахунок товар належної якості, в упаковці, з ярликом, з чеком на покупку та з заповненою заявою на повернення за наступними контактами: Нова Пошта, м.Київ, відділення 284, Русинович Серафима, 0631820814.
  3. Після отримання від Вас товару та перевірки його цілісності ми надішлемо Вам повідомлення про отримання Товару та протягом 7 робочих днів переведемо вартість товару на банківський рахунок, вказаний у заявці на повернення. Вартість доставки товару, якщо така була сплачена Вами при замовленні, не повертається.

Ми просимо Вас ретельно перевіряти якість товару при отриманні на відділеннях Нової Пошти. І якщо Вас не влаштовує якість товару, його комплектність, або Ви помічаєте явні дефекти, то Ви можете відразу відмовитись від отримання товару і не сплачувати його вартість.

Якщо Ви не перевірите Замовлення одразу, то претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду ми не можемо приймати, оскільки у даному випадку ми не можемо виявити, у який момент виникли ці недоліки.

Якщо Ви замовляли Товар за індивідуальним замовленням (за власними нестандартними розмірами, характеристиками тощо), то такий товар Ви не можете повернути або обміняти на інший.

Якщо ви оплачували та забирали Товар у магазинах Партнерів, то з питань повернень Ви маєте звертатись до адміністрації цих Магазинів.