Оплата, доставка та повернення – roussin

Оплата, доставка та повернення

Замовлення обробляються в режимі Вт-Сб, 10:00-20:00.
Якщо Вам необхідно отримати замовлення в терміновому порядку, напишіть нам в телеграм.

УМОВИ ОПЛАТИ

Метод оплати Ви можете обрати на Сайті на сторінці Кошика в момент оформлення Замовлення.

Оплатити Товар Ви можете двома способами:

– При отриманні товару – на відділенні «Нова Пошта» або при самовивозі.

– Онлайн – на сайті у момент здійснення Замовлення, з використанням платіжної системи Fondy.ua. При цьому можливе списання додаткової комісії банком-емітентом.

УМОВИ ДОСТАВКИ

Якщо Ви замовили товар, що є у наявності, то ми відвантажуємо його протягом 1-3 робочих днів з моменту оформлення замовлення. Якщо такий товар відсутній (доступний лише за попереднім замовленням, з відміткою Pre-order), то терміни відвантаження становлять 5-7 робочих днів.

Інформацію щодо термінів відправлення замовлення Ви отримаєте після оформлення Замовлення у вигляді повідомлення на електронну пошту, у месенджері або за номером телефону, які ви вказуєте при реєстрації.

Ми здійснюємо доставку товарів:

– у межах всієї України (за винятком АР Крим та територій проведення Операцій Об’єднаних Сил)

компанією «Нова Пошта». Терміни доставки складають 1-3 робочі дні в залежності від місця призначення. Термін зберігання замовлення на відділенні Нової Пошти складає 5 робочих днів.

– за межі України компанією «Укрпошта», протягом 10-26 робочих днів, в залежності від країни призначення.

Актуальну інформацію щодо термінів доставки до свого місця призначення Ви можете дізнатись на сайтах перевізників.

При оформленні Замовлення на сторінці Кошика Ви можете обрати спосіб Доставки «Самовивіз». Оскільки частина Товарів, що представлені на Сайті, знаходяться у магазинах Партнерів, то місцем самовивозу може бути або Дім Roussin, або магазин партнера, у якому знаходиться даний товар на реалізації. Після оформлення Замовлення з відміткою «Самовивіз» ми повідомимо Вам місце та можливий час самовивозу товару.

Якщо Ви обрали спосіб оплати «При отриманні» та метод доставки «Нова пошта», то Ви оплачуєте послуги переказу грошових коштів «Нової Пошти», незалежно від вартості замовлення.

Якщо вартість Вашого Замовлення перевищує 1000 грн., Доставка товарів такого Замовлення в межах України здійснюється за наш рахунок. Якщо вартість замовлення складає 999 грн. та нижче, тоді доставку сплачуєте Ви.

Доставка товарів за межі України оплачується Вами у момент оформлення Замовлення.

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ ТА КОШТІВ

Ви маєте право повернути нам товар належної якості (або обміняти на інший) протягом 14 календарних днів, якщо такий товар не задовольнив вас за своїми характеристиками, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, ярлики, а також чек (або інший розрахунковий документ), який був виданий Вам при оплаті товару.

При цьому обміну не підлягають наступні товари: панчішно-шкарпеткові вироби, білизна натільна (в т.ч. купальні костюми, боді), корсети, захисні маски, рукавички або набори, що містять хоча б один з цих товарів.

Для обміну або повернення товару необхідно:

  1. Скачати форму повернення товару.
  2. Роздрукувати її та заповнити всю необхідну інформацію (номер замовлення, ПІБ, контактні дані, причину повернення або обміну, дані для повернення грошових коштів)
  3. Надіслати за Ваш рахунок товар належної якості, в упаковці, з ярликом, з чеком на покупку та з заповненою заявою на повернення за контактами, вказаними у Заяві на повернення.
  4. Після отримання від Вас товару та перевірки його цілісності ми надішлемо Вам повідомлення про отримання Товару та протягом 7 робочих днів переведемо вартість товару на банківський рахунок, вказаний у заявці на повернення, або з якого була здійснення купівля. Вартість доставки товару, якщо така була сплачена Вами при замовленні, не повертається.

Ми просимо Вас ретельно перевіряти якість товару при отриманні на відділеннях Нової Пошти. І якщо Вас не влаштовує якість товару, його комплектність, або Ви помічаєте явні дефекти, то Ви можете відразу відмовитись від отримання товару і не сплачувати його вартість. А якщо вартість такого товару вже була сплачена Вами на Сайті, то ми повернемо Вам кошти, або обміняємо на товар належної якості.

Якщо Ви не перевірите Замовлення одразу, то претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду ми не можемо приймати, оскільки у даному випадку ми не можемо виявити, у який момент виникли ці недоліки.

Якщо Ви замовляли Товар за індивідуальним замовленням (за власними нестандартними розмірами, характеристиками тощо), то такий товар Ви не можете повернути або обміняти на інший.

Якщо ви оплачували та забирали Товар у магазинах Партнерів, то з питань повернень Ви маєте звертатись до адміністрації цих Магазинів.